10.000 visites

El Blog, una bona eina de comunicació.


Aquesta setmana, el meu bloc La Talaia, on penjo els articles d’aquesta columna, ha superat les 10.000 visites. He trobat interessant analitzar els detalls d’aquestes visites que ofereix el bloc, ja que, malauradament, en la versió impresa no tinc manera de poder saber ni qui llegeix els meus articles, ni quins són els més llegits. A través del bloc sí que ho puc fer i, per tant, ho puc comentar amb vostès. Al bloc hi ha penjats actualment 209 articles. Els comentaré els sis més llegits entre tots ells. De llarg, el que ha tingut més èxit és el que vaig titular La meva Espanya , en què parlava de la meva visió d’Espanya i on intentava explicar un sentiment de desamor produït al llarg dels darrers anys. Els dos articles següents més llegits han estat directament vinculats a la realitat de Lleida i a dos temes encara no resolts, però que interessen molt a la gent: Parlem de museus i el seu futur i Les Basses, el repte pendent . El tema del Museu Morera i el futur de les Basses d’Alpicat he comprovat que són temes molt vius. El quart lloc el té un article dedicat al Barça. Sota el nom Sentiments o diners , reflexionava sobre la polèmica de portar publicitat a la samarreta o no, i també va interessar força. Els dos següents han anat quasi igualats de visites: Barcelona World i Lleida i La Seu Vella, més que patrimoni . Tots dos parlen de temes de Lleida; la possible influència del macroprojecte Barcelona World a Lleida i les possibilitats culturals, turístiques i de tot tipus que ofereix la Seu Vella i tot el seu entorn. Una altra dada curiosa és la procedència de les visites al bloc, tenint en compte que està escrit només en català. Evidentment, el primer lloc de manera molt clara se l’emporta Espanya (per desgràcia, no és possible saber-ho per comunitats autònomes), amb el 79%, però hi ha un 21% procedent d’altres països: els Estats Units (11%), Alemanya (2%) i Rússia i el Regne Unit (1%). I una quinzena de països més amb menys de l’1%. Això demostra que el món es fa petit i que si és veritat que el global afecta el local, també passa a la inversa. Gràcies a tots els/les lectors/res del meu bloc!

SEGRE 13/01/2013




Comentaris